+46 8 446 37 20info@aceoptions.se

Hem      |     Logistik      |     Köpvillkor      |     Retur & Garanti      |     Garanterat ACE      |     Support      |     Tjänster      |     Kontakt
Sök
 
 
 

Logistik

ACE Options lagerhåller förnärvarande cirka 5400 artiklar. Vi är långt ifrån den största distributören på marknaden men vi har valt att fokusera på ett produktsortiment med hög lageromsättning och goda marginaler.

ACE Options startade sin verksamhet 2002 och har därmed en lång erfarenhet av logistik och lagerhållning till den krävande IT-branschen. Ett exempel på detta är våra leveranstider:

Gods fraktas normalt från ACE Options lager i Upplands Väsby direkt till slutkund eller till återförsäljaren med TNT eller Postens Företagspaket, leveranstid normalt 1 dag.

För kunder belägna i Stockholm levereras order normalt samma dag om beställning kommer oss tillhanda innan klockan 11.00.

Gods under 5 kilo levereras normalt på en dag (overnight express). För produkter som ej finns i lager i Upplands Väsby är den normala leveranstiden 3 dagar (Global Economic shipping).

Utöver detta har vi en hel del kundanpassade logistiklösningar. Vi kan lagerhålla produkter för kundsräkning. Kunden gör sina inköp efter en uppskattning av vad som kommer att behövs och vi köper in och lagerhåller produkterna för direktleverans till slutkund när behovet uppstår. Vi kan även fungera som en inköpsorganisation utifrån kundens önskemål. När den kritiska lagernivån på en viss produkt har nåtts beställer ACE Options enheterna till bästa pris (från ett 15-tal olika leverantörer runt om i Europa) eller enligt avtalde priser och eller leverantörer. Detta säkerställer tillgång på produkterna samtidigt som vi alltid arbetar efter att ge kunden det bästa priset.

En del av våra kunder arbetar med driftansvar och för dom kan det var vitkigt att orderlägga eller beställa produkter oavsett tid på dygnet, för utleverans till slutkund med expressbud kl 08.00 på morgon. Vi kan lösa det mesta och har du en unik lösning för just ditt företag så arbetar vi gärna fram en den tillsammans med dig och dina medarbetare.

Prismässigt så är vi överlägset billigast på marknadens vanligaste produkter men vi vet också att vår välfungerande logistikapparat kan konkurrera med de allra största och bästa i branschen. Slå oss gärna en signal för ett förutsättningslöst möte kring priser och logistiklösningar.

Vårt standardpris för frakt är 99:-/sändning och det gäller över hela Sverige. För interaktiva tavlor såsom SMARTBoard och eInstruction är fraktkostnaden 995:-. Om ni vill att vi budar ordern så kontakta oss för prisuppgift, vi använder olika speditörer beroende på vart i landet du vill ha din leverans.

Vid beställning av lagerprodukter före kl 14.00 levereras ordern dagen efter.

För mer information, kontakta vår logistikchef, Joakim Stegman, på tel: +46 (0) 733 188 999,  joakim@aceoptions.se

 

 

Online meddelande

Kundvagnen

Töm kundvagnen

Logga in

  
 
 Kom ihåg mig
Logga in
Glömt lösenord?
Ny kund?

ACE Bundlingar

Konfiguratorer

Nyhetsbrev

Prenumerera på kampanjerbjudande och nyheter per e-post.

   

   

   

   

ACE Options   |   Optimusvägen 12C   |   194 34 Upplands Väsby   |   Phone: +46 (0)8 446 37 20   |   Fax: +46 (0)8 446 37 21   |   E-mail: info@aceoptions.se Kategorier
Tillverkare